Vooraf door te nemen

We streven ernaar om een open en eerlijk beleid te voeren. Vele hosters hebben in hun algemene voorwaarden verborgen verbintenissen en regels, wij niet! Hieronder hebben we de belangrijkste zaken uit onze algemene voorwaarden samengevat.

Wat wordt van ons verwacht ?

  • Wij zorgen ervoor dat je 24/24 online bent. Om dat te bewijzen kan je onze uptime hier bekijken.
  • Wij houden uw gegevens veilig en maken backups.
  • Dat je nooit meer betaalt dan het noodzakelijke.
  • Geen verborgen verbintenissen of kosten. You'll get what you see.

Wat wordt van de klant verwacht ?

  • Te weten dat het een éénmalige overeenkomst is voor één jaar.
  • Voor een hernieuwing moet je vooraf en op tijd betalen (je krijgt hiervoor 45 dagen op voorhand een vrijblijvende order ). Wie niet op tijd betaalt wordt niet verlengd, zo simpel is het.
  • Ben je toch te laat met betalen, dan zijn er vaak extra kosten (BV heractivatie van domein).
  • We verwachten ook dat je een basiskennis hebt van webhosting. Bent je een beginnende website bouwer ? dan neem je best contact op met een webmaster.

Wat staan wij niet toe?

  • Materiaal te hosten in strijd met de wet.
  • Veel of ongevraagde emails te sturen, spamming, email harvesting of valse emailheaders gebruiken.
  • Wij aanvaarden ook geen erotische en pornografische inhoud.

Waar moet je rekening mee houden ?

  • Wij bieden geen ondersteuning bij het instellen van uw website, bijvoorbeeld wij gaan niet helpen bij het opzetten en configureren van een website, hiervoor contacteert u best een webmaster. Wij helpen enkel bij fouten en problemen die onze verantwoordelijkheid zijn.
  • Wij bieden enkel support via mijn.braxato.be, geen telefoon, brieven, telegram... Waarom ? Dit is voor ons de meest effieciënte manier om de klant snel te kunnen helpen.
  • Dat er een limiet is op dataverkeer, wij verwachten dat je dit in de gaten houdt. Gaat u erover dan bent u tot de 1e van de volgende maand offline. Voor extra verkeer zie FAQ